حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد
سرخط خبرها

نتیجه بازی رم و مونزا در سری آ ایتالیا + ویدیو خلاصه بازی| پیروزی جالورسی در شب درخشش آزمون

  • کد خبر: ۱۹۰۲۳۶
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
نتیجه بازی رم و مونزا در سری آ ایتالیا + ویدیو خلاصه بازی| پیروزی جالورسی در شب درخشش آزمون
تیم فوتبال رم با یک گل حریف خودش را شکست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال رم در هفته نهم سری آ ایتالیا ظهر امروز به مصاف مونزا رفت و با یک گل از سد حریف خود گذشت. مهاجم ملی پوش کشورمان از دقیقه ۶۳ وارد زمین شد و عملکرد نسبتا قابل قبولی هم در این مدت داشت. دقیقه ۸۸ شوت سرکش آزمون به تیر دروازه تیم مهمان برخورد کرد و دو دقیقه بعد ضربه آزمون به دفاع حریف برخورد کرد و مقابل پای استفان الشعراوی افتاد تا در دقیقه ۹۰ برد باارزش برای رم ثبت شود.

نتیجه بازی رم و مونزا سری آ ایتالیا + ویدیو خلاصه بازی| پیروزی جالورسی در شب درخشش آزمون

در ثانیه‌های پایانی این دیدار مورینیو به دلیل درگیری با نیمکت حریف و تمسخر آن‌ها از کنار زمین اخراج شد. با این برد رم با ۱۴ امتیاز به رده ۶ ام جدول صعود کرد و مونزا نیز با ۱۲ امتیاز در رده ۱۰ ام جدول جای گرفت.
 
تعداد بازدید : 1493
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->